Alla inlägg den 3 november 2009

Av Ulrika Lundberg - 3 november 2009 14:33

Jaha, då har man skaffat sig en blogg. Min Caroline tyckte att jag skulle ha en, får väl se hur mycket man hinner skriva. I dag har jag lyckats få färdigt hemtentan och ren skrivit den och hoppas på att det är ok. Nu är det tyst o lungt här, Carro har åkt hem men snart ska jag hämta barnen så då blir det liv i luckan igen.

Fy, och så ska man ställa sig o göra den där middan som är så tråkig, det är så svårt att variera sig. Fast i dag blir det kotletter, sås och potatis, ska nog gå hem hos dom andra i familjen.

Nu ska man upp tidigt i morron igen och i väg till skolan, känns som evigheter sen man var där. Är väl bara för att man har haft lov, men nu kör det igång igen. Ska bli kul att träffa klass kompisarna igen. Fast skolveckan är kort, det är bara i morron fm. och torsdag fm. som jag ska dit sen är det hemstudier som gäller resten av tiden.

Nej nu får det vara bra för denna gången. Hörs snart Tjingeling.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards