Direktlänk till inlägg 4 november 2009

Hallon

Av Ulrika Lundberg - 4 november 2009 17:55

I dag var första dagen i skolan efter lovet, kul att vara tillbaks o träffa kompisar. Men har varit seg skallen hela dagen o var helt borta på datan i dag, som för övrigt var enda lektionen (tur det).


Ville åkt hem till carro i dag men var ju tvungen att plugga, har ju etik prov i morrron. Jag har läst o läst men det känns som inget fastnar. Ska läsa lite till, sen får det gå som vill.


För övrigt så händer inte så mycket här just nu. Men till helgen kanske, för ev. ska o gubben åka till Göteborg lördag till söndag o bara ha lite egen tid. Är ju tvungen o dra iväg nån stans om man vill vara ifred, finns inte en skans att det går här hemma. Kanske handla lite julklappar, kom på det att får nog börja o tänka på det snart. Jag har haft rmardrömmar om att man vaknat på julaftons morron o glömt att köpa julklappar, hu.


Såja, nu komm barn+kompisar hem, då var det liv i luckan. Här spelas det elgitarr, Peter kom nämligen hem med en gitarr o förstärkare (begagnat) förut, hmm. Som om det inte är tillräkligt med ljud här ändå,suck !


Nej, dax att plugga vidare. Tjingeling!

 
 
Ingen bild

Therese

5 november 2009 08:53

Då kanske vi ses i göteborg till helgen.
Vi ska nämligen dit med glenns jobb lör-sön.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Lundberg - 15 december 2009 13:50

Hej hopp, var ju evigheter sen jag skrev sist, nästan en månad.   Har gjort APU på Rondellen här i Vara och det var skit kul. Personalen var trevlig o arbetet var kul och lärorikt.   Annars händer inte så mycket här, har som sagt var haft ful...

Av Ulrika Lundberg - 27 november 2009 18:32

Jaja, får väl skriva några rader, jag är ju hur urdålig som helst på att skriva varje dag. Ska försöka bättra mig. Jo, dom senaste dagarna har bara försvunnit, det går non stop här. Praktiserat varje dag denna veckan utom torsdag, o ska köra hela h...

Av Ulrika Lundberg - 23 november 2009 18:01

Hej hopp! Skrev inte i går för tiden räckte inte till. Gårdagen bestod av städ av övervåning massor av tvätt o vikninging, byte av sängkläder o lill stumpan var på barnkalas.   Det blev ingen kronan i lördags o tur var väll det tyckte jag i går. ...

Av Ulrika Lundberg - 21 november 2009 17:07

Då var det lördag i dag då. Är lite sugen på Kronan i kväll, det är 35:an, men tyvärr tryter pengarna o vet inte om jag har nån barnvakt.   I fm. kom barnens farmor o farfar, dom hade med sig kusinerna Oskar o Clara. Stina följde med dom o Osakr ...

Av Ulrika Lundberg - 19 november 2009 20:08

Då var det torsdag igen, var tar veckorna vägen, jag hinner inte med. Dom stora grabbarna har åkt till sin pappa i dag o kommer inte för om en vecka, tyckte att dom precis kommit hit.   Det blev inget skrivit i går ut av den enkla andledningen ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards