Alla inlägg den 5 november 2009

Av Ulrika Lundberg - 5 november 2009 19:01

Redan torsdag kväll, hejåhå vad veckorna springer i väg. Dom stora grabbarna åker till sin pappa i dag, då blir det lite tomt, men dom kommer ju om en vecka igen.


I dag var det ju prov i etik på skolan, tror att jag fixa det. Nu är alla uppgifterna klara o inlämnade för den här terminen, ja just det jag har en data uppgift som ligger färdig men ej är inlämnad. Får fixa det på tisdag, för det är inget i skolan för än då.


Nu är rum bokat o klart i götet, avfärd lördag fm. Tar nog tåg eller buss, tycker inte om att köra i göteborg. Det ska bli skönt att komma bort lite, bara göra inget.


Nej, nu äter ungarna kvällsmat och sen ska dom i säng. Jag o gubben ska nog ha lite onsdagsmys med film o kanske nått gott att äta.


 För övrigt i dag kom Carro in till Lidköping när jag slutat och vi sprang runt i affärerna och tog även en fika, kul. Handlade mina 3 första julklappar.


Nu ska jag gå upp och pussa godnatt på mina småttingar.


Tjingeling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards