Alla inlägg den 9 november 2009

Av Ulrika Lundberg - 9 november 2009 18:25

Jaha då var måndagen snart till ända med.

I dag har jag slappat hela dagen, suttit vid tatorn mest hela tiden. Mina ögon är fyrkantiga.

Jo, lite nytta har jag väl gjort, ringt några viktiga samtal, städat 2 toaletter, tvättat ett flertal maskiner tvätt (konstigt att man aldrig få se botten på tvättkorgen, en evighets historia), å så har jag ju hängt och vikit tvätt. Fast detta är ju nått som jag gör varje dag, så det är ju inget ut över det vanliga, blää.


 Har nu innan suttit o tittat på nybyggda hus, man blir bara så sugen. "Jag vill mä bygga". Men det finns ju en uppsjö av fina hus, vi får väl se vad som händer i framtiden. Nu måste jag först få en utbildning så man kanske har en skans att få ett jobb, sen får vi se. Titta o drömma kan man ju få göra under tiden.


Nu ska jag utfodra mina småttingar sen blir det sängen för dom. Undra om lillan somnar lika snällt som i går, det hör ju inte till vanligheterna, brukar ta upp till 2 tim. för det mesta.


I morron är det skoldax igen, fast det blir nog inga lektioner i morron, hon från APU:n ska komma o tala om vem som ska bli våran handledaren på praktiken. Så dom närmaste fyra veckorna blir det APU, ska bli kul, jag ska vara på Rondellen här i Vara med början nästa vecka.


Hörs i morron!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards