Alla inlägg den 12 november 2009

Av Ulrika Lundberg - 12 november 2009 22:10

Hej hopp, nu är snart torsdagen slut med. I dag har det varit stora städar dagen, det är så skönt när det är gjort.


Min älskling har varit hemma från jobbet några dagar nu han har fått ont i sin arm (typiskt verkstadsjobb) så jag har sällskap här hemma på dagarna. Fick med honom till affären o storhandlade i dag, det var skönt att slippa göra det själv som jag brukar.

Har även varit med små kottarna o vaccinerat dom, hoppas att det inte blir några mer biverkningar utöver det dom redan fått (värk i armen).


Mina stora grabbar har även kommit hem från sin far, så nu är familjen samlad igen. Bara stor stumpan som saknas o fluffsis ( våran fd hund), men dom har ju flyttat så jag får nöja mig med dom jag har kvar. Fast Carro kommer ju o hälsar på titt som oftast, senast i dag faktiskt även om det bara var 5 min.


Är så trött på min förkylning nu, har hållt på i 2 veckor och nu känns det som det börjar om igen, fyy!

Nu är jag trött o måste sova.


Natti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards