Alla inlägg den 14 november 2009

Av Ulrika Lundberg - 14 november 2009 15:14

Jodå, blev så sjuk natten mellan torsdag o fredag, därför blev det inget skrivet i går. Har inte varit så dålig på många år, men nu är jag på bättringsvägen.


Det står värkligen still här hemma när jag inte gör nått. 2 fulla tvättkorgar och i går kväll fick Casper för sig att möblera lite, byta liter möbler mellan rumen. Ja, o hur ser det ut i dag då, halvfärdigt. Det är ju dumt att slutföra arbetet som påbörjades i går, blir väl jag som får slutföra det så fort orken återvänder, phu.


Den här helgen blev inte alls som den var tänkt, skulle jobbat i dag men det gick ju förstås inte. Å i morron skulle vi ha kalas för dom stora grabbarna, men det är också inställd. Så nu får vi äta smörgåstårta i flera dagar framöver.

Även om jag är på bättringsvägen så har William blivit sjuk o ligger med hög feber, undra vem det blir härnäst.


I dag fyller min Christoffer 19 år, jag må han leva! Kanske inte den roligaste födelsedagen han får men vi får ta igen den en annan dag. Det blir tacos i kväll ialla fall, det tycker han om.


Det är konstigt vad mycket man vill göra när man inte orkar, är så rastlös.


Min sjukling ropar på mig så jag får se vad han vill.


Hej så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards