Alla inlägg den 15 november 2009

Av Ulrika Lundberg - 15 november 2009 21:52

Vilken tråkig helg, har mer eller mindre varit inlåst här hemma. I dag har jag i alla fall haft ork att greja lite. Jag har t.ex gjort ordning på oredan efter Caspers lilla möblerings projekt.


Smörgåstårtan vi skulle ha till kalaset i dag har vi moffat i oss, den var GOD, fast det lär nog dröja innan jag blir sugen på det igen, ganska mättad om man säger så.


Peter håller just på att hjälpa stösta grabben med hans bil, den har stått still i helgen så han får tillbaka sin frihet. Var visst nått med armaturen i bensin tanken, ja eller nått.... vad vet jag vad det heter.


Lille sonen som hade feber i går var feberfri i morses och han har hållt igång i dag, men när han skulle lägga sig kände jag att han var varm igen. Tog temp o mycket riktigt 38,5, så han får vara hemma i från skolan i morron o vila upp sig. Å det blir nog bra för han får ju ha både mamma o pappa för sig själv när syrran är i skolan.


Är ganska trött nu kunde ju för f..n inte somna när jag gick o la mig i går, kl. han bli två halv tre innan jag slockna så jag funderar allvarligt på att gå o lägga mig nu. Det är ju en dag i morron också, då jag för övrigt ska börja på min praktik plats, ska bli spännande.

Jag får skriva mer i morron.


Bay Bay



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards