Alla inlägg den 17 november 2009

Av Ulrika Lundberg - 17 november 2009 11:48

Jag tror det är nån som skojar med mig. Var ju hyfsat bra i sön. men i går morses när jag vakna känndes det som det hade börjat om. Å mycket riktigt i går kväll fick jag feber igen, men i dag är jag bättre igen. Hoppas det håller i sig nu för på torsdag är det tänkt att jag ska till praktiken. Håll tummarna.


Är lite bekymrad min lilla stumpa har så gätte svårt att slappna av på kvällarna o somna, det finns så mycket energi.Det tar 2-3 tim. varje kväll att få henne att somna, fast hon hållier i gång från tidig morron. Dom senast kvällarna har jag fått sitta uppe o väntat ut henne så jag själv kan gå o lägga mig. Blir så trött, fast det är nog jobbigast för henne.


I går var största grabben o fick sin vaccinations spruta och i dag är han dålig o hemma i från skolan, får se hur det går för min andra kille i dag, för han är o tar sin spruta nu.


Nää, det finns inte så mycket att skriva om när man bara är hemma o är sjuk, blir ganska enformigt, så får väl se om det har hänt nått mer tills i morron.


Tjingeling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards