Alla inlägg den 19 november 2009

Av Ulrika Lundberg - 19 november 2009 20:08

Då var det torsdag igen, var tar veckorna vägen, jag hinner inte med.

Dom stora grabbarna har åkt till sin pappa i dag o kommer inte för om en vecka, tyckte att dom precis kommit hit.


Det blev inget skrivit i går ut av den enkla andledningen att det inte hänt så mycket. Fast ja o Casper var ju o hälsa på Carro en snabbis o tog en fika. Litet försök till gos med Skrållan, men det ville inte hon (hon är hel vild den katten).


I dag var jag första dagen på min praktik på Rondellen, hej å hå vilken dag. Jag kastades in i det i morses o sen gick det i 110 till halv 4 i em. Snacka om att denna dagen gick snabbt. Där kommer jag nog att trivas, det var gått om trevlig personal o vårdtagare.

När jag kom hem var  carro älsklingen här o tvätta lite o hon hade lagat mat, TACK snuttan! Efter som hon stog med maten kunnde jag kasta mig över att packa väskan med grabbarnas grejor så det var klar när deras pappa kom.

Slängde i mig lite mat o iväg till fotbollsträningen med William, sen in på mitt jobb o prata lite skit o hem igen.


Har nu hunnit med o duscha både mig o dom 2 små och dom minsta har lagt sig, så nu ska jag o min älskade man mysa i soffan o se på en film, ( om Stina behagar somna i tid idag).


Ha det så gött.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards