Alla inlägg den 23 november 2009

Av Ulrika Lundberg - 23 november 2009 18:01

Hej hopp! Skrev inte i går för tiden räckte inte till. Gårdagen bestod av städ av övervåning massor av tvätt o vikninging, byte av sängkläder o lill stumpan var på barnkalas.


Det blev ingen kronan i lördags o tur var väll det tyckte jag i går. Blir så sliten dagen efter nu för tiden och får då inget gjort.


I dag har jag kört ett långpass på praktiken men tiden bara försvinner och det finns hur mycket som helst att göra, trivs riktigt bra. Ett stort problem bara, vet inte om jag får ihop mina 20 dagar pgr. av att jag var sjuk i början på praktiken. Har i dag suttit och knåpat ihop mitt chema men har fortfarande 2 dagar som vi inte vet hur vi ska trycka in. Får hoppas att det löser sig.


Nej, nu ska jag ta tag i ytterligare lite tvätt, tar aldrig slut i synnerhet som stor tjejen kommer hit med sin också. Men hon får väl komma hit o tvätta den själv nån dag om jag inte hinner. Praktisera som sagt var alla dagar utom en denna veckan, puh.


Hej, hej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards