Alla inlägg den 27 november 2009

Av Ulrika Lundberg - 27 november 2009 18:32

Jaja, får väl skriva några rader, jag är ju hur urdålig som helst på att skriva varje dag. Ska försöka bättra mig.

Jo, dom senaste dagarna har bara försvunnit, det går non stop här. Praktiserat varje dag denna veckan utom torsdag, o ska köra hela helgen. Jag har fått städat hela huset o putsat fönstren på undervåningen o hängt upp julgardinerna. Adventsstakarna är på plats också, brukar inte vara färdig så här många dagar innan 1: advent annars men jag har ju annat att fokusera på i helgen som sagt var (praktik).


Då var det fredag igen o det innebär ju fredasmys. Latmasken slog till i em. så det blev pizza, men o andra sidan fick jag ju strykt en hel hög som har legat i evigheter Det är knappt så jag kan med o säga det men det låg faktiskt en del dukar där sen förra julen. Så så ofta stryker jag. Men nu är det gjort å troligtvis lär det dröja till nästa gång, hihi.


Just nu är här lungt o skönt här, mina små är hos grannens barn o leker, min 14-åring ska på disco o den största grabben fick åka till Kvänum för att låsa upp till storstumpan som låst sig ute. Hon lät lite lätt desperat i telefonen förut när hon ringde, stackare. Å så var det min älskade make, han är på julbord med sitt jobb, å det blir nog livat. Jag har nämligen varit med på dom festerna förr så jag vet hur dom är.


Nä, nu får det nog vara för i dag.


Mysmys!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards